الاثنين، 13 سبتمبر 2010

حرام والله


بصوا يا جماعه فى واحده اسمها esraa_rafif55
الحكايه انى كنت بكلمها على الايميل وانا كنت فى السعوديه ومكنش عندى خط سعودى عشان اقدر احول سوبر ستار فانا لما لقيتها فاتحه قلت اما اخليها تشحنلى سوبر وانا كان معايا الخط المصرى فى السعوديه ادتنى رقمها وبعت الرصيد قلتلها الرصيد وصلك قاليتلى لا موصلش حاجه قلت خلاص يبقى الرصيد راح بعد كيدا قلت اما اجرب تانى واشوف بعت الرصيد لوحده تانيه صحبتى وصلها قلت يمكن موبايلها مش بيستقبل الرسايل بعد كام يوم القيها عملالى منع و بتشتمنى مدام عملت يبقى ايه انا كنت خلاص مصدقه انها مسرقتش حاجه ولا خدت الرصيد بس هى اكديتلى انها سرقته لما منعتنى من اى سبب وممكن تسالوا البنت دى حصل معاها نفس الموقف اسمها sousou_wam
وبردو اتخانقت مع بنات كتير زى doooodeeee
وانا مش هقول غير ربنا يسامحها وازا مكنتوش مصدقنى فى حكايه البنتين الحراميين عندكو المدونه وهتشوفوا الصور الى كانوا سارقينى فيها ومش انا لوحدى وحشبى الله وعم الوكيل وانا مش بظلم حد على حاجه وعندى صحاب كتير عارفنى وعمرى ماعملت معاهم كيدا ولا مع اى حد وربنا شايفنى انا بعمل ايه وانا عامله المدونه دى عشان انشر على البنات النصابين والحرميين وانا مش هنكر واقول انا مشتمتهاش فى سجل زوارها لو حصا معاكو نفس الموقف هتعملوا زى وانا عارفه وتقدروا تزروها وتشوفوا انا كاتبه ايه فى سجل زوارها وربنا عالم وشكرا ليكم

هناك 7 تعليقات:

  1. خلاص يا اسراء والله انتى صحبتى وعرفاكى و عمرك ما تعملى كيدا وكله بيحبك قولى بس ربنا يسامحها وخلاص

    ردحذف
  2. طيب انتوا كنتوا صحاب ايه الى حصل معلش ده شيطان دخل ما بينكوا ولو مش شيكطان يبقى ربنا يسامح وخلاص مش مستاهله والله

    ردحذف
  3. ايه والله عندك حق البنت هادى مانا منيحه منيح انك نشرتى عنها بتستاهل اكتر من هيك ربنا يجازيها

    ردحذف
  4. دى بنت واطيه ومش محترمه محدش مصدقها اساسا وانا عارفاها واتكلمت معاها وبتكلمنى بطريقه مش كويسه وبحش فى كلامها انها حراميه واديكى فضحتيها ربنا يديكى على قد نيتك يا اسراء

    ردحذف
  5. علا فكرة انا واسراء فاهمين الحكاية غلط شكرا يا اسراء والكل الى شتمنى مع انى معملتش حاجة بس يا اسراء انتى شيلتينى من الاصدقاء خاااالص وانا ادايقت عشان كدة عملتلك منع هوة دة الى مدايقك وعاملة اليلة دى كلها طيب خلاص انا اسفة انى زعلتك بس انا راحة المدرسة بكرة سلام وانا هقفل مدونتى خالص

    ردحذف
  6. والله لو عايزة تكونى صحبتى بجد مش لازم احطك فى الاصدقاء ليه عيزانى احطك فى الاصدقاء ولو شلتك مش هوده السبب الى يخليكى تمنعينى انتى منعتينى بعد ماخدتى الرصيد

    ردحذف
  7. لو سمحتى انا مخدش رصيد موصليش اصلا انتى بتتحكى علية من الاول وانا قلت ان الموضوع هدى ولو سمحتى ابعدى عنى وسيبينى فى حالى

    ردحذف